niedziela, 26 października, 2025
Strona głównaPolowanieJubileusz Deerhunter

Autor

Jubileusz Deerhunter

Polowanie od ponad 100 lat jest pasją rodziny Engel. W 1985 roku Carl Engel postanowił produkować ubrania nie tylko dla siebie. Tak powstała duńska marka Deerhunter, która obchodzi w tym roku swoje 40-lecie.

Jej powstanie było owocem osobistej pasji Carla do myślistwa i spędzania czasu na łonie natury. Od tamtej pory Deerhunter dynamicznie się rozwijał, stając się jednym z czołowych producentów odzieży myśliwskiej na świecie.

Od samego początku Deerhunter miał jasno określony cel: tworzyć najlepszą odzież dla myśliwych na całym świecie, stawiając na funkcjonalność, komfort i trwałość. „Mój ojciec przekształcił swoją pasję do myślistwa w zawód” – mówi Lars Engel – współwłaściciel i dyrektor firmy.

Jubileusz Deerhunter
„Mój ojciec przekształcił swoją pasję do myślistwa w zawód” – mówi Lars Engel – współwłaściciel i dyrektor firmy.

Dziś produkty Deerhunter są dostępne w ponad 40 krajach i są używane zarówno przez myśliwych, jak i entuzjastów aktywności na świeżym powietrzu. Idea pozostaje niezmienna od 40 lat. Deerhunter projektuje i rozwija odzież myśliwską, która jest następnie testowana w naturalnych warunkach.

„Doświadczenie i pasja do myślistwa pozwala tworzyć odzież, która jest naprawdę wytrzymała. Każdy szczegół ma swoje konkretne przeznaczenie. Nasze ubrania są tworzone przez myśliwych dla myśliwych.” – wyjaśnia Lars Engel.

Proces ich projektowania opiera się na wieloletnim doświadczeniu zdobywanym w terenie, a także na współczesnych wymaganiach dotyczących swobody ruchów, funkcjonalności i odporności na zużycie, niezależnie od warunków atmosferycznych. „Nieustannie pracujemy nad nowymi materiałami i rozwiązaniami. Słuchamy tych, którzy noszą naszą odzież; a ich doświadczenia są dla nas niezwykle cenne w dalszym rozwoju produktów” – podsumowuje Lars Engel.

Przeszłość łączymy z teraźniejszością i przyszłością.

Duńska rodzinna firma mająca doświadczenie od 1927 roku w produkcji tekstyliów budowanie marki DEERHUNTER opiera na solidnych fundamentach rzemiosła. Jest ceniona przez myśliwych oraz entuzjastów outdooru na całym świecie i nieustannie się rozwija, aby tworzyć niezawodne wyposażenie, które ułatwia czerpanie radości z kontaktu z naturą.

Jubileusz 40-lecia jest doskonałą okazją, aby przybliżyć historię i filozofię firmy Deerhunter – gdzie przeszłość łączy się z teraźniejszością i przyszłością.

Krzysztof Stańkowski

Więcej niż polowanie Deerhunter

Poprzedni artykuł
Następny artykuł
WIĘCEJ ARTYKUŁÓW

Przepis na zbiorówkę

Wszyscy wiemy, jak zorganizować polowanie zbiorowe, ale niekiedy nam nie wychodzi, dlatego zaprezentuję wszystkie elementy udanej zbiorówki.

Dziczyzna kluczem do akceptacji łow...

Popularność dziczyzny i akceptacja łowiectwa rośnie u naszych sąsiadów 70 % Niemców uważa mięso z dzików, jeleni i saren za smaczne i zdrowe.

Po francusku od XXV lat

Dźwięk Rogów Pszczyńskich słyszał chyba każdy myśliwy. A rogów francuskich? Tych od których wszystko się zaczęło? Na żywo myślę, że niewielu.

Złapać byka za rogi

W ramach budowania pozytywnego wizerunku myśliwych należy wdrożyć kilka projektów, których nie wymyśli żaden specjalista od promocji.

Przystrzelanie w bałaganie

Nie ma głupszego przepisu, niż ten, który mówi o przystrzelaniu broni. Trudno uwierzyć, że czterech linijkach tekstu regulaminu polowań udało się pomieścić tyle niedomówień i herezji.

Myśliwskie granie

Pszczyna rozbrzmiewała dźwiękami muzyki myśliwskiej. Mistrzostwa Europy były świetnie przygotowaną imprezą!